Lõpumüük Soodus Uus

AUDIO- JA VIDEOLAHENDUSTE MÜÜK, PROJEKTEERIMINE JA PAIGALDUS

Omame rohkem kui 20-aasta pikkust kogemust audio- ja videoseadmete (telerid, kõlarid, infoekraanid, projektorid sh laserprojektorid, kinotehnika) müügis ning paigaldamises nii era- kui ka äripindadele. Meie projektide hulgas on mitmed kinod, spaad, eramajad, kauplused, restoranid, koolid ja konverentsiruumid. Lisaks pakume ka audio- ja videoseadmete häälestamist, hooldust ja kasutamise koolitust.

Tootevalik ja hind sõltuvad ruumi eripäradest ning eelistatavast hinnaklassist. Ruumide helindamise (lae- ja seinakõlarid) projektide puhul soovitame ühendust võtta juba ruumide planeerimise käigus - see aitab säästa aega ja kulusid. 

Peamiselt müüme ja paigaldame Bose, Sony, Bowers & Wilkins, JBL, Bang & Olufsen ja Crown tehnikat. PS! Enamik meie poolt AV lahendusteks pakutavaid seadmeid e-poes väljas pole, seega sobivate seadmete ja hinna välja selgitamiseks võta meiega ühendust läbi allpool oleva kontaktivormi või kaido@miterassa.ee ning täpsusta oma soov. 

Tutvu allpool kõigi meie teenustega, võta ühendust või vaata tehtud töid.

 

TEENUSED JA TOOTEVALIK

 

Ruumide helindamine - süvistatavad ja pinnapealsed kõlarid

Kui omad suuremat erinevate ruumidega pinda ning soovid, et iga ruumi heli oleks eraldi juhitav, või tahad helindada näiteks sauna või kontorit, siis saame sind aidata alates ideest kuni teostuseni. Müüme, projekteerime ja paigaldame nii süvistatavaid kui ka pinnapealseid (sh niiskuskindlaid) kõlareid, ja seda kõike nii äri- kui ka erapindadele - korterisse, kontorisse, sauna, kohvikusse, baari, restorani kui ka kaubanduspinnale. Paigaldame peamiselt Bose, Crown, JBL ja Bowers & Wilkins tehnikat. Meie üldhelinduse projektide hulgas on näiteks Tallinna Lennujaam, Audi Keskus, Skechersi kaupluste kett Lätis, restoran Gastronoom Pärnus jpt. Sobiva toote ja lahenduse leidmiseks võta meiega ühendust läbi allpool oleva kontaktivormi või kaido@miterassa.ee.

Esitlus- ja konverentsitehnika

Pakume tehnikat nii videokonverentside korraldamiseks (lainurk kaameraga konverentsisoundbarid; süvistatavad, riputatavad ja pinnapealsed kõlarid, lauamikrofonid ja ekraanid), esitluste tegemiseks (projektorid ja projektoriekraanid) kui ka oma sisu/reklaamide esitamiseks müügipindadel (LCD/LED info- ja reklaamekraanid). Vastavalt ruumi suurusele ja kliendi soovidele loome sobivaima lahenduse. Kirjuta meile oma soov ning leiame koos sobiva lahenduse.

Peamiselt pakume Sony projektoreid, mis on tuntud oma kõrgkvaliteetse pildi poolest. Osa Sony projektorite valikust leiad siit, kuid soovitame siiski küsida e-maili teel personaalset pakkumist.

Nutikad multiroom helilahendused koju ja kontorisse

Too heli igasse ruumi - olgu see siis suur tuba, saun, vannituba või magamistuba, ning juhi kõikide ruumide heli mugavalt ühest äpist. Antud teenuse raames pakume erinevat tüüpi kõlareid - süvistatavad laekõlarid, pinnakõlarid (lakke või seinale), sh ka niiskuskindlad kõlarid õue või sauna, ning tavalised riiulikõlarid. Lahendusi leiab igas hinnaklassis. Meie tootevalikusse kuuluvad järgnevad kaubamärgid: SonosBoseBang & OlufsenJBL, Monitor Audio, Bowers & Wilkins

Kui tunned huvi ruumilisema helilahenduse vastu (süvistatavad ja pinnakõlarid), siis võta ühendust soovituslikult juba ruumide planeerimise etapis, et saaksime ruumide plaani järgi koostada ka audiolahenduse (kaablite paiknemise planeering)  - nii saame garanteerida kõige parema ja kulusäästlikuma lahenduse. 

Kui Sulle pakuvad huvi tavakasutaja multiroom kõlarid ning paigalduse vastu huvi ei tunne, siis tootevaliku leiad siit. Soovi korral aga saame aidata sul valida sobivad kõlarid ning ühendame nad sinu eest mugavalt ühte äppi. 

Kodukino

Kui soovid muuta mõne oma ruumi kodukinoks, siis saame aidata nii sobiva kodukinosüsteemi valimisel, projekteerimisel kui ka paigaldusel. Helilahenduse saad valida kas süvistatavate laekõlarite, pinnapealsete kõlarite või põrandakõlarite hulgast. Kui soovid suuremõõtmelist pildilahendust, siis on meil olemas ka projektorite ja projektoriekraanide valik ning paigaldusvõimekus. Soovituslikult võta meiega ühendust juba ruumi planeerimise käigus - see aitab vältida lisakulusid (kaablite vedamisel/peitmisel). Peamiselt paigaldame Bose, Bowers & Wilkins ja JBL tehnikat. Osa lae- ning pinnapealsete kõlarite tootevalikust leiad siit ning kodukino projektorite tootevaliku siit.

Kinotehnika müük ja paigaldus

Omame kinotehnika (helisüsteem, projektorid, ekraanid) paigaldamises pikaaegset kogemust. Objektide seas on olnud nii kultuurimajasid, rahvamajasid kui ka kinosid. Huvi korral võta ühendust.

Erilahendused ja helindusprojektid

Erilahenduste ja -projektide raames saame pakkuda erinevaid ebastandardseid lahendusi. Selleks võta meiega ühendust ja kirjelda ära oma vajadused. Meie senistest erilahendusprojektidest saame välja tuua näiteks ERM-i (kogu näituseala ja ruumid).

Turvakaamerate paigaldus

Turvakaamerate ostu ja paigalduse pakkumise osas võta meiega ühendust ja meie spetsialistid on Sulle abiks.

 

 

VAATA TEHTUD TÖID

 

Küsi lisainfot või pakkumist
Sinu nimi:
Sinu e-post:
Sinu telefon:
Küsimus või hinnapäring

 

Kaido Raup

Audio- ja videoseadmete projektijuht

Üldhelindus, projektorid, kodukino, erilahendused

kaido@miterassa.ee

 

 

TELERITEGA SEOTUD TEENUSED

 

Säästa aega ning telli telerit ostes ka teleri transport, paigaldus ja vajadusel ka lisaseadmete ühendamine telerile. Teenuseid saad tellida ka otse e-poest, lisades sobiva teenuse, milleks on teleri paigaldus jalaleteleri paigaldus seinale või seadme transport tuppa, ostukorvi. Teleritega seotud teenused leiad teleri tootelehe alaosas "Kokkusobivad tooted" alt.

 

TELERI TRANSPORT TUPPA 25€

E-poest või Sony Center kauplusest ostes saad tellida tasuta kullerveo üle Eesti, kuid telerite tellimisel palume arvestada, et kuller toimetab kauba vaid välisukseni.

Kui soovid telerit tuppa tellida, siis kasuta eraldi teenust, mille leiad teleri tootelehe all "Kokkusobivad tooted" alt. Teenust pakume vaid Tallinnas ja Viimsis. Muude piirkondade korral võta meiega ühendust klienditeenindus@miterassa.ee, et leida sobiv lahendus. Hind kehtib ühele telerile. 

 

TELERI PAIGALDUS JALALE 50€/h

Toome sinu uue teleri tuppa, integreerime originaaljalale, ühendame Sinu uue teleri digiboksiga ning teeme teleri kasutamise kiirkoolituse. Lahkudes võtame soovi korral tühja pakendi kaasa.

 

TELERI PAIGALDUS SEINALE 66€/h

Toome Sinu teleri tuppa, paigaldame seinakinnituse ettevalmistatud seinale, tõstame teleri seinakinnitusele, digiboksi ühendamine ning seadistamise, teeme teleri kasutamise kiirkoolituse. Lahkudes võtame soovi korral tühjad pakendid kaasa. Enne kohale tulemist võtab meie tehnik Teiega ühendust, et kõik detailid kokku leppida.

Kui ostad teleri e-poest, saad ostukorvi lisada ka ülalnimetatud teenused. Teenused leiad "Kokkusobivad tooted" alt.

Telerid alates 55” tolli vajavad paigaldusel kahe inimese jõudu. Kui sa ei soovi ise abiks olla, saame pakkuda lisatehniku teenust lisatasu eest 32 €.

Teleri paigaldamine eeldab paigalduspunkti paigaldusvalmidust, st. paigalduspunktis on andmeside, signaalikaabelduse ja elektrivõrgu ühenduskohad.

Teleri seinale kinnitamine eeldab töödeks ettevalmistatud seina, kandekonstruktsioonide valmidust soovitavate kilode kandmiseks ning seinakinnituse olemasolu.

Võta enne teenuse tellimist ühendust, et küsida lisa või täpsustada detailid, et töö sujuks võimalikult kiiresti.

 

NB! Kui tellid e-poest teleri paigalduse jalale või seinale, siis täida pärast teenuse tellimist (enne paigaldustöid) lühike küsimustik, et muuta paigaldustööd sujuvamaks ja kiiremaks, ning saada see klienditeenindus@miterassa.ee.

 

LISASEADMETE ÜHENDAMINE TELERILE

Juhul kui soovid teleriga ühendada erinevaid seadmeid (soundbar, kõlarid vm), siis soovitame kasutada lisaseadmete ühendusteenust, et tagada seadmete õige ühendus ning kasutada ära seadmete maksimaalne võimekus. Teenuse tellimiseks või lisainfo saamiseks võta ühendust klienditeenindus@miterassa.ee.

 

Eeldame, et saame kõigi töödega 1h jooksul hakkama. Tehnik võib aega juurde vajada vaid siis, kui selgub, et on tarvis teha eritöid, et sinu uus teler oleks paigaldatud turvaliselt ning esteetiliselt. Kõik nüansid lepitakse eelnevalt kokku. Iga lisanduv 30 min 20€.

Kõiki teleritega seotud teenuseid pakume vaid Tallinnas ja Viimsis. Muude piirkondade korral võta meiega ühendust klienditeenindus@miterassa.ee, et leida sobiv lahendus.

 

 

HOOLDUS JA JÄRELTEENINDUS

 

Kui sul tekib meilt ostetud tehnikaseadmega mure - olgu see siis garantii raames või mitte, võta meiega ühendust klienditeenindus@miterassa.ee.

Miterassast ostetud AV tehnika puhul on võimalik tellida ka erinevaid hooldustöid:

- tehnikalt tolmu eemaldamine 

- ühenduste kontroll

- tarkvarauuendused

- süsteemi täiustamine 

Hooldustööde tellimiseks või lisainfo saamiseks võta ühendust klienditeenindus@miterassa.ee.

 

GARANTIIHOOLDUS JA PRENTENSIOONIDE ESITAMINE 

Kui toote ostutšekk on alles, võid garantiijuhtumi korral kontakteeruda otse ametliku remondipartneriga ja viia toote garantiihoodlusesse sobivasse teenindusse:

 

Sony ametlikud remondipartnerid:

Remondiekspert OÜ

Keemia 11-5, 10616, Tallinn

Telefon: +372 6543219

Mobiil: +372 53434507

e-post: info@remondiekspert.ee

www.remondiekspert.ee

 

Arwest OÜ (Tartu)

Ringtee 75 (Lõunakeskus), 50501, Tartu

Telefon: +372 7344299

Mobiil: +372 56697843

e-post: arwest@arwest.ee

www.arwest.ee

 

Centralservice OÜ (Pärnu)

Riia mnt 74, 80010, Pärnu

Telefon: +372 4427231

 

Bose ametlik remondipartner 

NETIABI / Infolink Grupp OÜ

J. Vilmsi 47, Tallinn

Telefon: +372 5850 1010

e-post: netiabi@netiabi.ee

https://netiabi.ee/

E-R 8.30-18.30

 

 

GARANTIITINGIMUSED JA PRENTENSIOONIDE ESITAMINE

 

Miterassa OÜ on Sony ametlik edasimüüja ning Miterassa e-poest ostetud kaupadele kehtivad ametlikud Sony garantiitingimused.

Kauba nõuetele mittevastavuse või puuduste ilmnemisel palume pöörduda lähimasse Sony Center´isse või edastada kirjalik pretensioon e-mailile epood@miterassa.ee. Pretensioonis märkige ära tellimuse esitaja nimi, kontakttelefon, tellimuse number ning Kauba tingimustele mittevastavuse või puuduse täpne kirjeldus.

Kauba puuduse ilmnemisel palume lõpetada kauba kasutamine.

 

Kõik pretensioonid vaadatakse läbi ja Ostjaga võetakse ühendust esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 15 päeva jooksul alates pretensiooni kättesaamisest.

1. Sony garanteerib, et kaks aastat ei ilmne Kaupadel mingeid vigu nii tarvitatud materjalide kui töö kvaliteedi osas (v.a Playstation´i ning Sony Mobile tooted*)

2. Garantii aluseks on Ostja esitatud ostudokument.

3. Kahe aastane garantii periood laieneb nii eraisikutele kui ka ettevõtetele*.

4. Kui Kaubal tuvastatakse garantii perioodi kestel kasutatud materjalides ja /või tootmistööde osas defekt, siis remondib või asendab Sony volitatud remondipartner Kauba või selle kahjustatud osad, töö ega materjalide eest tasu nõudmata, seda vastavalt edaspidi toodud tingimustele ja piirangutele. Garantiiremondi käigus võidakse asendada vigane Kaup või selle osad uute või remonditud kauba või osadega. Kõik asendatud Kaubad saavad Sony omandiks.

5. Vältimaks mahavõetavatele andmekandjatele või nende lisadele salvestatud andmete kahjustusi või kadusid, peab Klient need varundama enne Kauba garantiiteenindusse toomist.

6. Sony garantii ei laiene transpordi kulutustele ega ohtudele, mis seotud Kliendi Kauba transportimisega remondifirmasse. Remondifirmasse transportimisel on Ostja kohustus Kaup pakendada vastavalt transpordifirma transporditingimustele, mis on leitavad transpordifirma kodulehelt.

7. Garantii alla ei kuulu järgnev:

kulumisest tulenev Kauba regulaarne hooldus ja remont ning seadme osade vahetamine;

kulutarvikud (Kauba osad, mida peab seadme kasutusaja vältel perioodiliselt välja vahetama, nagu tavalised patareid, printeri kassetid, südamikud, lambipirnid jms.);

tavakasutamisest erineva või koduses majapidamises kasutamisest erineva käsitsemise tõttu tekkinud kahjustused või mõjud;

Kauba kahjustused või muutused, mille põhjustanud:

 

1. vale kasutamine, sealhulgas:

• toimingud, mille tulemuseks on Kauba füüsilised, kosmeetilised või pindmised kahjustused või muutused või vedelkristallekraani kahjustused;

• Kauba paigaldamine või kasutamine selle tavakasutusele või Sony juhistele vastupidiselt;

• Kauba hooldamine vastupidiselt Sony antud juhistele;

• Kauba paigaldamine või kasutamine vastupidiselt tehnilistele või ohutusalastele standarditele või seadusandlusele, mis kehtivad riigis, kus Kaup paigaldatud või kus Kaupa kasutatakse;

2. tarkvara viiruste põhjustatud rikked või Kauba kasutamine koos sobimatu tarkvaraga või valesti installeeritud tarkvaraga;

3. süsteemide seisund või kahjustused, millega koos või mille koosseisus Kaupa kasutatakse, välja arvatud muud Sony tooted, millega koos kasutamiseks on Kaup määratud;

4. Kauba kasutamine koos selliste lisadega, lisaseadmetega või kaupadega, mille tüüp, seisund või standardsus ei vasta Sony ettekirjutustele;

5. Kauba remontimine või remondipüüdlused isikute poolt, kes pole Sony või ASN esindajad;

6. Kauba seadistamised või kohandamised, mille kohta ei ole saadud eelnevat Sony kirjalikku nõusolekut, sealhulgas:

7. Kauba uuendamine kasutusjuhendis toote kohta olevaist tehnilistest andmetest või omadustest erinevaks või

8. Kauba muutmine, kohandamaks seda teistes riikides kehtiva kohaliku seadusandlusega, kus toode kasutamiseks pole määratud ega valmistatud;

9. Kaubaga hooletu ümberkäimine;

10. õnnetusjuhtumite, tulekahju, vedelike, kemikaalide, muude ainete, üleujutuste, vibratsiooni, ülemäärase kuumuse, puuduliku ventilatsiooni, voolukõikumiste, ülemäärase või vale pinge kasutamise, kiirituse, elektrostaatiliste laengute, sealhulgas välgu ning muude väliste jõudude ja põrutuste mõjud

 

8. Garantii kehtib ainult Kauba riistvara osade kohta. Garantii ei laiene tarkvarale (Sony ega teiste), mille kohta kehtivad või on sõlmitud lõppkasutaja lepingud või eraldi kinnitused/garantiid või erandid.

9. Sony ainus kohustus käesoleva garantii raames on remontida või asendada käesoleva garantii tingimuste ja piirangutega sätestatud Kaup. Sony ei vastuta mitte mingite Kaupade, teenuste, käesoleva garantii või muude kadude ega kahjustuste eest, sealhulgas majanduslikud või mittehinnatavad kahjumid, Kauba eest makstud hind, kasumi vähenemine, tulude vähenemine, andmete kaod, Kauba või sellega seotud kasutamisest saadava naudingu vähenemine, kaudsed, juhuslikud või sellest tulenevad kaod ja kahjumid.

10. Miterassa OÜ tugineb vastutuse kindlaks määramisel Sony ametliku remondipartnerite teostatavale diagnostikale (veatuvastusele). Kui ekspertiisi tulemusel selgub, et puudused on põhjustatud eelpool loetletud teguritest, kuid Kauba remontimine on võimalik, siis on Ostjal võimalus tellida tasuline remont. Vedeliku/niiskuskahjustusega ja/või mehaanilise vigastusega Kaup kuulub ka edaspidi remontimisele üksnes tasulises korras.

11. Kaubale teostatud diagnostika (veatuvastus) eest tuleb tasuda ekspertiisi tasu kui Müüja ei ole vastutav seadmel ilmnenud puuduse kõrvaldamise eest ning seadme remontimine ei ole võimalik. Samuti tuleb Ostjal tasuda diagnostika tasu kui Kaubal ei tuvastata diagnostika (veatuvastus) tulemusel puudust ning Kaup vastab tootja tehnilistele nõuetele 

12. Diagnostika tasu ei pea maksma eraklient esimese kuue kuu jooksul alates ostu kuupäevast. Esimese kuue kuu jooksul Kauba üleandmisest Ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on Müüja kohustus. Pretensiooni esitamise korral kannab esimese kuue kuu jooksul Kauba üleandmisest Ostjale Kauba parandamisega või Kauba asendamisega seotud kulud, eelkõige veo-, posti-, töö-, reisi- ja materjalikulud alati müüja (VÕS § 222 lg 4). Järgneva 1,5 aasta jooksul kannab vastavad kulud Müüja üksnes juhul, kui pretensioon oli õigustatud.

13. Kui Ostja ei nõustu Sony ametliku remondipartneri seisukohaga, tuleb Ostjal tõendada et:

tegemist on puudusega (lepingutingimustele mittevastavusega);

puudus või selle põhjus eksisteeris Kauba üleandmise hetkel;

Müüja on puuduse eest vastutav.

14. Lisaks pretensiooni esitamise õigusest tulenevatele õigustele on Ostjal ka kõik muud EV seadusandlusest tulenevad õigused.

15. Ostjal on õigus nõuda Müüjalt ostuhinna alandamist või lepingu lõpetamist ja Kauba eest raha tagasi nõuda, kui Müüjal

a. ei ole võimalik kaupa parandada või asendada,

b. kauba parandamine või asendamine ebaõnnestub

 

*Playstation´i ning Sony Mobile toodetele pakub Sony garantiiperioodi 12 kuud (pretensiooni esitamise aeg 24 kuud).

 

 

 

Küsi lisainfot või pakkumist
Sinu nimi:
Sinu e-post:
Sinu telefon:
Küsimus või hinnapäring