Lõpumüük Soodus Uus
Sony Center - Sony ametlik esindus Eestis. Vaata Sony tootevalikut siit.

14-päevane taganemisõigus 

 • Füüsilisest isikust ostjal on õigus taganeda müügilepingust 14 kalendripäeva jooksul alates kauba kättesaamisest (vastavalt Kasutajatingimused punktile 6). Kauba kättesaamist tõendab ostja allkiri kauba saatelehel koos kauba kättesaamise kuupäevaga.

Taganemiseks on vajalik saata taganemise avaldus e-postile epood@miterassa.ee, kus on märgitud ära tagastatava kauba nimetus, arve number ja arveldusarve number, kuhu kauba eest tasutud summa tagastatakse.

 Müüja kannab tagastatud kauba, sh ka kauba tellimisel makstud transpordi eest raha tagasi ostja arveldusarvele 14 päeva jooksul alates taganemise avalduse laekumisest. Ostja on kohustatud tagastatud kauba toimetama müüjani 14 päeva jooksul alates taganemisavalduse saatmisest. Kui kaup ei ole nimetatud tähtaja jooksul müüjani jõudnud, pikeneb tagasimakse tähtaeg päevani, kui kaup on müüjani jõudnud. 

 Tagastatav kaup peab olema komplektne ehk sisaldama tootepakendit ja kõiki tootepakendis sisaldunud esemeid – kaablid, patareid jm, ja olema ilma kasutusjälgedeta.

PlayStation konsoolide ja mängude puhul ei tohi olla ära kasutatud digitaalsete lisade koodid. Kui ükskõik millise ostetud tootega on kaasas sooduskood või muu digitaalne lisaväärtus, peab see olema kasutamata. Kui toode on ostetud kampaania korras, kus tootele on lisatud veel mõni kaup, tuleb tagastada kogu komplekt (st. kõik kaubad).

 Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.

 

Tagastamine pakiutomaati

E-poest Itella Smartposti pakiautomaati tellitud kaupa on võimalik tasuta tagastada pakiautomaadiga 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest, kasutades sama uksekoodi, mis kättesaamisel. 

Omniva puhul saate paki tasuta tagastada pakiautomaati või postkontorisse samuti vaid 14 päeva jooksul alates Kauba kättesaamisest. Paki saabumise SMS-is või e-kirjas on ka tagastuskood. Paki saate nii pakiautomaati kui postkontorisse tagastada sõltumata sellest, kas saite selle kätte pakiautomaadist, postkontorist või kulleri käest. Tagastatavale pakile jätke külge ka sellel olnud aadresskaart. Kui tagastate saadetise pakiautomaati, väljastab pakiautomaat uue aadresskaardi. Kleepige see pakile.

 Kui puudub tagastuskood või kauba kättesaamisest on möödas rohkem kui 14 päeva (garantiijuhtumid), siis kasuta Itella SmartPosti või Omniva pakiautomaati tagastades telefoninumbrit +372 57702836 ning saada Kaubad T1 Mall of Tallinn sihtkohaga. Kullerteenust kasutades palume Kaup saata aadressil: Miterassa OÜ, Endla 16, Tallinn. Neil juhtudel tuleb Ostjal saatmiskulu ise tasuda. Lisainfo (E-R): +372 6631366.

Saada taganemise avaldus manusena või e-kirja tekstina epood@miterassa.ee. Taganemise avalduse leiad SIIT.  Täida see ning lisa e-kirja manusesse, või kopeeri järgnev info e-kirja: 

Saaja:

OÜ Miterassa

Endla 16, 10142 Tallinn

 

Soovin taganeda lepingust, mille esemeks on järgmine Kaup_________________________________ (Kauba nimetus ja seerianumber selle olemasolul müügiarvel)

Tagastatava Kauba müügiarve number _________________

Müügiarve kuupäev/Kauba kättesaamise kuupäev _________________

Ostja nimi _________________

Ostja aadress _________________

Ostja e-posti aadress ning kontakttelefon _________________

Tagasimakse arveldusarve number EE _________________

 

Avalduse saatmise kuupäev _________________

Avalduse saatja nimi (paberkandjal ka saatja allkiri) _________________